Om een product te bestellen moet je het eerst in het winkelmandje plaatsen. Je kan ook verder shoppen en meerdere artikelen bestellen. Afhankelijk van het orderbedrag betaal je maar één keer bezorgkosten. Je kan je winkelmandje altijd wijzigen, je kan het aantal, de maat en/of kleur aanpassen of een product helemaal verwijderen. Vervolgens vragen we je om een afleveradres in te vullen. Het is mogelijk om een apart afleveradres en factuuradres op te geven, zodat je je pakketje op een andere plek kunt ontvangen, bijvoorbeeld je werkadres of het adres van een vriend(in) die overdag thuis is of als je iets als cadeau aan iemand wilt versturen. Na het opgeven van je adres, kies je de gewenste betaalwijze. Je kunt betalen met iDEAL en Creditard. Betalen gebeurt via een beveiligde verbinding. Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.
Ja, u ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u van ons een tweede e-mail met de betalingsbevestiging en de track and trace code van de vervoerder. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. Bewaar de track en trace code goed.
Leuketas.nl hanteert de volgende verzendkosten:
Bestellingen binnen Nederland |
|
Bestellingen tot €19,95 |
Verzendkosten €4,95 |
Bestellingen vanaf €19,95 |
Verzending is gratis |
Bestellingen binnen België |
|
Bestellingen tot €19,95 |
Verzendkosten €5,95 |
Bestellingen vanaf €19,95 |
Verzendkosten €4,95 |
Voor verzendingen buiten Nederland en België:
Neem even contact op met leuketas.nl via ons contactformulier.
Ja. Uw betaling verloopt via een externe internetkassa die de afhandeling van uw transactie verzorgt via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat leuketas.nl uw bestelling gereedmaken.
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact/Mister Cash en creditcard.
Wij verzenden uw pakket binnen 1 (werk)dag na ontvangst van uw betaling. Binnen Nederland is de bezorging van onze pakketten in handen van DPD. Met een track & trace code is de status van je pakket ten alle tijde op te vragen. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op en krijg je uiteraard je geld, inclusief verzendkosten, terug gestort.
Ja, tot 14 dagen na je aankoop is het mogelijk om artikelen te retourneren. Bekijk de voorwaarden en voor meer informatie op onze site onder de button “Retourneren”.
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.
Nee, leuketas.nl heeft geen winkel. Om onze kosten zo laag mogelijk te houden en daardoor zo scherp mogelijke prijzen te hanteren hebben wij geen fysieke winkel.
Wij geloven dat je makkelijk moet kunnen bestellen. Een account aanmaken is dus niet noodzakelijk om een bestelling bij leuketas.nl te kunnen plaatsen. Wanneer je wel een account aanmaakt, is dit voor de volgende keer wel makkelijk, je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen.
Wij laten onze pakketten bezorgen door DPD.
Om een product retour te sturen, vul je de gegevens in op het retourformulier die je bij je bestelling hebt ontvangen. Vervolgens kan je het pakket opsturen naar:
Het adres
Vadobag EUROPE B.V.
Docklands 5 (geen bezoekadres)
5026 SL Tilburg
Nederland
Helaas is het nog niet mogelijk een artikel te ruilen. Als je een artikel wilt ruilen voor een ander model of andere kleur, zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen en het andere artikel retour sturen.
Leuketas.nl besteedt haar uiterste zorg om artikelen te leveren en de service te verlenen die voldoen aan uw verwachting. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel of service niet voldoet, dan verzoeken wij u vriendelijk uw klacht(en) eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@leuketas.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.
Voor consumenten in de E.U. is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Je kan ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@leuketas.nl. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Wil je teruggebeld worden? Laat dan in je e-mail je telefoonnummer achter.
Wij leveren kwaliteitsartikelen, maar het kan uiteraard voorkomen dat er helaas toch iets mis is met je artikelen. Je hebt recht op de wettelijke garantie. Bereikt een product je niet in perfecte staat of vertoont het - bij normaal gebruik - binnen korte tijd mankementen, dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt. Neem hiervoor contact op met:
info@leuketas.nl