Frequently Asked Questions

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Om een product te bestellen moet je het eerst in het winkelmandje plaatsen. Je kan ook verder shoppen en meerdere artikelen bestellen. Afhankelijk van het orderbedrag betaal je maar 1 keer bezorgkosten. Je kan je winkelmandje altijd wijzigen, je kan het aantal, de maat en/of kleur aanpassen of een product helemaal verwijderen. Vervolgens vragen we je om een afleveradres in te vullen. Het is mogelijk om een apart afleveradres en factuuradres op te geven, zodat je je pakketje op een andere plek kunt ontvangen, bijvoorbeeld je werkadres of het adres van een vriend(in) die overdag thuis is of als je iets als cadeau aan iemand wilt versturen. Na het opgeven van je adres, kies je de gewenste betaalwijze. Je kunt betalen met iDEAL en Creditard. Betalen gebeurt via een beveiligde verbinding. Na afronding van de betaling krijg je een bevestiging in beeld en een mail toegestuurd.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja u ontvangt een bevestiging van uw bestelling per e-mail. Na ontvangst van uw betaling ontvangt u van ons een tweede e-mail met de betalingsbevestiging en de track and trace code van de vervoerder. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. Bewaar de track en trace code goed.

Wat zijn de verzendkosten?
Leuketas.nl hanteert de volgende verzendkosten:

 Bestellingen binnen Nederland

 Bestellingen tot €29,95

 Verzendkosten €4,95

 Bestellingen vanaf €29,95

 Verzending is gratis

 

 Bestellingen binnen België

 Bestellingen tot €29,95

 Verzendkosten €5,95

 Bestellingen vanaf €29,95

 Verzendkosten €4,95

Voor verzendingen buiten Nederland en België:
Neem even contact op met leuketas.nl via e-mail info@leukespulletjes.eu.

Kan ik veilig betalen?
Ja. Uw betaling verloopt via een externe internetkassa die de afhandeling van uw transactie verzorgt via een zogenaamde "secure connection". Heeft de internetkassa de betaling ontvangen, dan gaat leuketas.nl uw bestelling gereedmaken.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact/Mister Cash en creditcard. Voor betaling met je creditcard zijn wij helaas genoodzaakt een toeslag van €0,50 per transactie te vragen.

Wat is de levertijd?
Wij verzenden uw pakket binnen 1 (werk)dag na ontvangst van uw betaling. Binnen Nederland is de bezorging van onze pakketten in handen van PostNL. Met een track & trace code is de status van je pakket ten alle tijde op te vragen. Mocht een artikel onverhoopt niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op en krijg je uiteraard je geld, inclusief verzendkosten, terug gestort.

Kan ik mijn (afgeprijsde) producten retourneren?
Ja, tot 14 dagen na je aankoop is het mogelijk om artikelen te retourneren. Bekijk de voorwaarden en voor meer informatie op onze site onder de button “Retourneren”.

Zijn de prijzen op leuketas.nl inclusief BTW en verzendkosten?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.

Heeft leuketas.nl ook een winkel of kan ik alleen online bestellen?
Nee, leuketas.nl heeft geen winkel. Om onze kosten zo laag mogelijk te houden en daardoor zo scherp mogelijke prijzen te hanteren hebben wij geen fysieke winkel.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Wij geloven dat je makkelijk moet kunnen bestellen. Een account aanmaken is dus niet noodzakelijk om een bestelling bij leuketas.nl te kunnen plaatsen. Wanneer je wel een account aanmaakt, is dit voor de volgende keer wel makkelijk, je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij laten onze pakketten bezorgen door PostNL.

Hoe stuur ik een pakketje retour?
Om een product retour te sturen, vul je de gegevens in op het retourformulier die je bij je bestelling hebt ontvangen. Vervolgens kan je het pakket opsturen naar:

Het adres
Leuke Spulletjes B.V.
Docklands 5 (geen bezoekadres)
5026 SL Tilburg
Nederland

Als ik het bestelde artikel wil ruilen, kan dat?
Helaas is het nog niet mogelijk een artikel te ruilen. Als je een artikel wilt ruilen voor een ander model of andere kleur, zul je een nieuwe bestelling moeten plaatsen en het andere artikel retour sturen.

Heeft u een klacht over een product?
Leuketas.nl besteedt haar uiterste zorg om artikelen te leveren en de service te verlenen die voldoen aan uw verwachting. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een artikel of service niet voldoet, dan verzoeken wij u vriendelijk uw klacht(en) eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@leukespulletjes.eu.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.
Voor consumenten in de E.U. is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Kan ik leuketas.nl telefonisch bereiken?
Leuketas.nl is op werkdagen tussen 8.30 en 13.00 bereikbaar op telefoonnummer: +31 (0) 13 5900678. Mocht dit niet uitkomen, stuur dan altijd even een e-mail zodat wij met jou contact op kunnen nemen.

Krijg ik garantie op de artikelen die ik besteld heb?
Wij leveren kwaliteitsartikelen, maar het kan uiteraard voorkomen dat er helaas toch iets mis is met je artikelen. Je hebt recht op de wettelijke garantie. Bereikt een product je niet in perfecte staat of vertoont het - bij normaal gebruik - binnen korte tijd mankementen, dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt. Neem hiervoor contact op met:
info@leukespulletjes.eu
Tel: +31 (0) 13 5900678

Kan ik mijn pakket ook naar een  land buiten België en Nederland versturen?
Dat is mogelijk, maar neem wel even contact op met leuketas.nl voor de verzendkosten.

Overige vragen?
Mail info@leukespulletjes.eu of bel ons op tel: +31 (0) 13 5900 678.